tisdag 10 februari 2009

Inatt jag drömde...........

Inatt drömde jag att jag hade fött barnet. Men att jag pga av att jag fick så mycket smärtstillande inte mindes NÅGOT av själva förlossingen. Jag vart så ledsen. Jag ville minnas om det gjorde ont, hur det kändes, hur det såg ut, men mitt minne var som raderat. Inget fanns kvar. Sköterskorna sa att jag hade varit helt borta. Jag kände mig så snuvad.

Efter denna ’misslyckade’ förlossning varav jag inget mindes, så åkte jag och J bort på en resa och skulle inte komma hem på 2 veckor. Och under tiden skulle bebisen stanna på sjukhuset. Jag minns att jag inte förstod varför vi var tvungna att åka, men att jag inte vågade fråga varför.
Det var min första riktiga bebisdröm sen jag blev gravid. Innan dess hade jag massor, men sen jag blev gravid har jag mest drömt om sex med Paul Mcartney och annat som hör singellivet till. Eller bara är helt weirdo. Men inga bebisar och förlossningar och barn. Förrens nu.

Inga kommentarer: