lördag 29 november 2008

Illa

Hela fredagen förflöt utan att jag tog något åksjukepillar och jag var så lycklig! Men det har har jag fått betala tillbaka, mer än dubbelt upp. Vaknade förts vid 7 och kände av illamåendet igen, så jag gick upp och tog en tablett. Vid 10 vaknade jag sen med sprängande huvudvärk och illamående (va faaaan). Lyckades tillslut gå upp vid halv 12, J hade fixat frulle framför tvn. Jag trodde att det skulle vara som vanligt och tvingade mig därför att äta en macka, lite te och lite yougurt. Det dröjde inte mer än 5-10 min innan jag låg med huvudet i toaletten och fick se den lilla frukosten i repris. Jag fick gå och lägga mig igen och har nu legat sen dess, nu är klockan 15...
Har lyckats få i mig en huvudvärkstabeltt, en hårdmacka och lite glass (!). Men mår inte så där jättegreat. J är och handlar, lite illamånde bekämpning, och mat... Och ikväll skulle vi skulle gå på glöggmys och sen skulle jag på en rolig fest utklädd till Ricki Lakes karaktär i 'Cry Baby'..... Skit och helvete. It better be a healty and happy little kid in there!

Inga kommentarer: