onsdag 5 november 2008

Svullen

Känner mig svullen från under brösten och neråt. Som om varje gång jag äter så svullnar jag och har svårt att ha byxor på mig....... Och normalt händer det bara när jag äter för mycket! Om det här fortsätter kommer jag inte kunna ha några av mina kläder innan det ens syns på mig!!!

Uppdatering: Jag googlade 'svullen mage vid graviditet' och fick fram en tråd på familjeliv där flera andra kvinnor skrev om liknande problem. Ikväll ska jag (om jag orkar) gå igenom min garderob och lägga det jag kan använda längst fram och allt det andra låååååångt bak... Ledsnats blir jag över mina fina gråa monki byxor, trodde jag skulle kunna ha dem, eftersom midjan är så hög, men det är just där, över tarmarna, som jag är så svullen på morgonen så det är bara att glömma...

Inga kommentarer: