tisdag 18 november 2008

Veckan som gått

Illamående hela tiden. Ingen lust, ingen ork. Kan knappt glädjas åt det roliga som kommer, utan mår bara illa HELA TIDEN, oroar mig över min egan karriärsframtid, får panikångest, lägenhetsångest och dåligt samvete för att jag inte tänker på mitt barn utan bara på mig själv och min framtidsoro. Och så mår jag illa lite mer. Och mer. Och hela tiden. Det här är fan helt jävla sjukt. VARFÖR måste jag må illa hela tiden??? Förut kunde jag äta bort det värsta, nu är tom det ett problem. Varje gång jag hittar något som får mig att må bättre så visar det sig nästa dag att det nu får mig att må illa. Var på Södra BB häromdagen på en visning och intresseanmälan (för ingenting ska vara lätt och smidigt) och mådde så illa hela tiden att jag knappt minns vad hon sa. Och alla hade med sig sina pojkvänner eller kom själva och såg helt fantastiska ut. Jag orkar inte klär mig, sminka mig eller ens försöka. Idag gick jag in på HM för att jag som tröst för mitt illamående skulle få köpa mig nåt fint, och gick ut igen efter 30 sek. Jag älskar att shoppa men det gick inte. Det var bara jobbigt och luktade konstigt. Jag ville knappt titta på nåt. Snälla snälla låt illamående gå över så jag kan få mitt liv tillbaka. Skriva? Ha! Jag orkar inte med min klädblogg, inte med den hära, hur ska jag kunna orka med något ännu mer kreativt krävande??? Jag känner dessutom misslyckad för att jag har ett jobb jag inte trivs med och inte ens kan skriva en vettig mening trots att jag varit hemma i två dagar. Just nu är jag i botten känns det som. Måtte det inte hända bebisen något nu, som straff för att jag är så ego.........


Inga kommentarer: