måndag 12 januari 2009

Morgon, middag, kväll

Mår lite illa idag oxå, men det kan ha att göra med att jag är hungrig. Har ätit en skål kräm med mjölk, det var det enda jag kände för. Igårkväll hade jag lite magknip. Jobbigt.

Idag ska min graviditet bli offciell på jobbet, jag ska berätta på måndagsmötet. Det känns både skönt och nervöst. Skönt att alla ska få veta, så jag inte måste sitta och vänta in rätt stund att berätta, och nervöst för att det känns larvigt att ställa sig upp och annonsera det som om det vore nobelpristagaren jag ropade fram.

Ikväll kommer en tjej och kollar på vår lägenhet. Vi måste byta upp oss till något större och har vigdat våra vyer till södernärförorter, och det känns väl ok. Hittar vi en jättefin lägenhet så byter vi. Men vi vill verkligen känna WOW eftersom vi byter bort en innerstadslägenhet på 46 kvm, så det kan bli svårt... väldigt svårt...

Inga kommentarer: