måndag 8 december 2008

Sista måndagen innan semestern

Åh. På fredag morgon sitter jag och J och delar av min familj på Arlanda och väntar på att få gå ombord på ett plan till USA. En vecka på ett kryssningsfartyg med sol och bad och sen en vecka i Florida med besök på Kennedyspacecenter, nöjesfält och annat skoj. Och, ja, just det, julafton. Så skönt att slippa i år. Fast jag kommer vilja fira dubbelupp hemma nästa år när den lilla människan i mig är 6 månader och ska få sin första julklapp på sin första jul. Men just nu ligger fokus på att överleva de närmaste 4 dagarna så att det blir fredag morgon någon gång.

Jag har levt utan piller hela helgen och det känns bra. Men jag mår illa nu. Jag hoppas att det ska gå över under morgonen. Pillerna ligger i väskan om paniken skulle komma.

Skulle försöka komma i tid till jobbet idag (8.30), men så som det känns i magen nu kommer jag bli sen...

Inga kommentarer: