lördag 6 december 2008

En mycket bra kväll

Igår var jag bjuden på middag hos en av min bästa kompisar. Jag fick jag en jättefin middag, en överaskningsgäst och några fina presenter. En massa prat senare dansade vi loss till Dr Alban's greatest hits och andra gamla godiar. Jag mådde lite illa vid middagen men sen var det som bortblåst och stannade borta resten av kvällen. Vid halv tolv åkte vi till ett grymt bra kareokeställe där de hyrt ett rumt till oss och sjöng tills jag tappat rösten och inte kunde stå på benen av trötthet. Halv tre satt jag i en taxi hem, med presenterna bredvid mig, och insåg att så här kul hade jag inte haft på år och dar. Och helt utan alcohol. Iallafall i mig. Desto mer i de andra :) Trött var jag men så himla glad.

Och idag mår jag oförskämt bra. Helt utan piller. Och ska på julpyssel och få träffa min underbara gudson och hans fina syskon. Jiiipiii!

Inga kommentarer: